Η σύγχυση με τα προφίλ των καινούργιων ενθεμάτων – ένας σύντομος οδηγός

  • Οι εξελίξεις στη πιο δημοφιλή επέμβαση της πλαστικής χειρουργικής κάνουν την αυξητική μαστοπλαστική μια εξαιρετικά ασφαλή και ελεγχόμενη διαδικασία με πολύ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης από τις γυναίκες.
  • Οι εξελίξεις και στη τεχνολογία των σύγχρονων ενθεμάτων δημιουργεί μια ευρεία γκάμα επιλογών με την οποία μπορούμε να πετύχουμε ενα όμορφο και εξατομικευμένο αποτέλεσμα.
  • Οι υποψήφιες για αυξητική στήθους συζητούν συνήθως πριν το χειρουργείο για το είδος του ενθέματος, τη κατασκευάστρια εταιρεία, το μέγεθος, τη θέση των τομών.
  • Οταν όμως η κουβέντα φτάνει στο προφίλ του ενθέματος εκεί συχνά επικρατεί μια σύγχυση.
  • Το προφίλ λοιπόν του ενθέματος απλά είναι μια εξαιρετικά σημαντική παράμετρος και αποτελεί την απόσταση που εχει το ένθεμα από τη βάση μέχρι τη κορυφή κοιτώντας το από τα πλάγια.
  • Είναι με άλλα λόγια η λεγόμενη προβολή του ενθέματος, δηλαδή πόσο προεξέχει από το σώμα.
  • Οι περισσότεροι κατασκευαστές βγάζουν συνήθως 3 είδη προφίλ στα ενθέματά τους: χαμηλό, μεσαίο και υψηλό.
  • Το χαμηλό προφίλ: συνήθως το ένθεμα αυτό έχει πιο πλατιά βάση. Είναι με άλλα λόγια πιο αποπλατυσμένο. Δίνει ενα σχετικά συντηρητικό αποτέλεσμα σε σχέση με τα άλλα δυο, όμως βοηθά αρκετά στο να τονιστεί το μπούστο.
  • Το μεσαίο προφίλ: διαθέτει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα σε μπούστο και συνολικό όγκο. Είναι πιο στενό σε σχέση με του χαμηλού προφίλ και πιο πλατύ σε σχέση με του υψηλού. Στη χώρα μας είναι αρκετά διαδεδομένα.
  • Το υψηλό προφίλ: αυτό έχει τη μεγαλύτερη προβολή με τη στενότερη βάση. Το τελικό αποτέλεσμα είναι αρκετά στρογγυλεμένο και πλούσιο.
  • Τελικά ιδανικό προφίλ δε θα έλεγα πως υπάρχει. Αυτό εξαρτάται από την ανθρωπομετρία της κάθε ενδιαφερόμενης (γι’αυτό και γίνονται πολλές μετρήσεις προεγχειρητικά) αλλά βέβαια και από το τι είδους αποτέλεσμα επιθυμεί ιδανικά η κάθε ενδιαφερόμενη.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται !